دستور عمل تست كنتور
1- مراجعه مشترك به اداره خدمات مشتركين با در دست داشتن یک برگ قبض آب بها.
3- استادكار در محل با ظروف مدرج کنتور را آزمايش می کند. در صورتي كه كنتور سالم بوده و كاركرد آن نيز صحيح باشد همانجا به مشترك اعلام و فرم مربوطه را تكميل كرده و برای درج در پرونده تحويل متصدي واحد خدمات مشتركين مي دهد.
4- در صورتي كه كنتور خراب باشد يا كاركرد آن صحيح نباشد به مشترك اعلام مي شود برای تعويض كنتور و همچنين اصلاح قبوض صادره به واحد خدمات مشتركين منطقه مربوطه مراجعه نمايد.
5- در صورتي كه استادكار نسبت به كاركرد كنتور مشكوك باشد يا مشترك تقاضاي مجدد تست از كنتور را داشته باشد كنتور توسط مأمور از محل انشعاب باز شده و به واحد خدمات مشتركين (تعميرگاه كنتور) ارسال مي شود. پس از اينكه هزينه تست كنتور طبق آخرين تعرفههاي سالانه خدمات امور مشتركين كه از طرف شركت آب و فاضلاب كشور ابلاغ می شود از مشترك از طريق بانك دريافت شد، كنتور به همراه فرم تكميل شده درخواست تعمیر / تعویض / تست کنتور توسط مشترك به واحد تعميرگاه و تست كنتور ارسال مي شود.
6- پس از بررسي مجدد در صورت سالم بودن كنتور، به مشترك اعلام شده و فرم تكميل شده برای درج در پرونده مشترك تحويل بايگانی منطقه مي شود. در صورت خراب بودن كنتور و كاركرد نا صحيح، كنتور توسط اداره خدمات مشتركين تعويض و صورت حساب هاي مشترك اصلاح مي شود.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.